Μια βαθύτερη ματιά στους αλγόριθμους των πιγκουίνων και των πάντα

Ένα από τα πιθανά δραματικά σενάρια από την άποψη του SEO είναι, σίγουρα, η επιβολή ποινής. Όπως πιθανότατα γνωρίζετε, υπάρχουν αθλητικές ποινές, που προκαλούνται από την παραβίαση των κανόνων ενός παιχνιδιού. Η κατάσταση με τις κυρώσεις της Google είναι αρκετά παρόμοια - εάν δεν τηρείτε τους κανόνες, θα ακολουθήσει ποινή.

Μεταφορικά, όλοι είμαστε μάγειρες SEO και προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα κέικ. Βάζουμε όλα τα απαραίτητα υλικά, το βάζουμε στο φούρνο και ** BOOM**! Η τούρτα έφυγε! Αυτό ακριβώς συμβαίνει με την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, έχει φύγει. Έφυγαν και οι βαθμολογίες. Αυτό σημαίνει μόνο ένα πράγμα - έχεις πέναλτι.

Τώρα κοιτάς τις βαθμολογίες, τα αναλυτικά στοιχεία, αναρωτιέσαι από πού προέρχονται όλα αυτά; Ξεκινάς λοιπόν να σκάβεις, να κάνεις μια βαθιά βουτιά, προσπαθώντας να βρεις οτιδήποτε. Είναι απλά θέμα χρόνου, αλλά θα το βρείτε σίγουρα.

Και μετά τι γίνεται; Η Google λέει: “Συγγνώμη, αλλά θα κάνουμε μια ενέργεια στον ιστότοπό σας.”, ανάλογα με το τι έχουν βρει. Εάν διαπιστώσουν ότι παραβιάζετε τους όρους και τις προϋποθέσεις τους, θα προβούν σε μια ενέργεια στον ιστότοπό σας, την οποία θα αναλύσουμε τώρα. Το δεύτερο μέρος είναι μια αλγοριθμική υποτίμηση. Αυτό σημαίνει ότι η Google εκτελεί ένα αλγοριθμικό σενάριο σε ολόκληρο το Διαδίκτυο και το ανανεώνει περιοδικά. Έτσι έχετε ανανέωση αλγορίθμου Panda και Penguin. Αυτά μπορεί να υποτιμήσουν ορισμένες πτυχές του ιστότοπού σας, ανάλογα με το τι θεωρεί η Google φυσικό ή αφύσικο.

Λιγότερο επώδυνο σημάδι από μια ποινή μπορεί να είναι η πτώση της κατάταξης και στη χειρότερη περίπτωση δεν θα υπήρχε κίνηση στον ιστότοπο. Έπειτα έρχονται εκατομμύρια ερωτήσεις - πώς συνέβησαν όλα αυτά; Ακριβώς έτσι, συμβαίνει εντελώς απρόβλεπτα. Ο ιστότοπός σας θα γινόταν εντελώς αόρατος στον απλό επισκέπτη. Αλλά, φυσικά, το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αντιδράσετε το συντομότερο δυνατό.

Ακόμα κι αν οι προθέσεις σας στον ιστότοπο ήταν απολύτως καλές, ακόμα κι αν δεν εξαπατήσατε ή προσπαθήσατε να παίξετε το σύστημα, μπορείτε να το αποκτήσετε. Δεν είναι δίκαιο, το ξέρω, αλλά ευτυχώς, μπορείτε να διορθώσετε τα πράγματα. Δεν είναι το τέλος του κόσμου και η παρουσία στο διαδίκτυο, μόνο μια μικρή παύση. Να είστε θετικοί και να επικεντρωθείτε στον στόχο - να μην πάρετε καν πέναλτι.

Υπάρχει μια ρίζα σε κάθε πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι όταν πρόκειται για ποινές της Google, μπορεί να αναφέρεται σε ένα λάθος ή ένα ζήτημα από πολύ παλιά. Η λήψη ποινής σημαίνει ότι σχεδόν κάθε τμήμα διαχείρισης του ιστότοπου πρέπει να έχει επισκόπηση. Η επιθυμία για επιτυχημένη ιστοσελίδα με πολλή επισκεψιμότητα είναι κατανοητή, αλλά όχι με οποιοδήποτε τίμημα.

Κάτι που πρέπει να προσπαθήσετε να κάνετε είναι να διατηρήσετε τις καρτέλες ενεργές. Εάν είναι δυνατόν, παρακολουθήστε το προφίλ σας backlink όσο πιο συχνά και διεξοδικά γίνεται. Αυτός είναι ένας τρόπος να αποτραπεί κάθε είδους ποινή. Αυτό συμβαίνει και με το επαναλαμβανόμενο κείμενο αγκύρωσης.

Οι κυρώσεις της Google μπορούν να κατασχέσουν ολόκληρο τον ιστότοπο ή μόνο ορισμένες σελίδες. Όμως, σε περίπτωση που πολλά από αυτά αναγνωριστούν ως ακατάλληλα, τότε ακόμη και αυτό που είναι κατάλληλο μπορεί επίσης να τιμωρηθεί. Αυτό μπορεί να φαίνεται τρομακτικό, αλλά αυτό που συμβαίνει κυρίως είναι μια πτώση κατάταξης. Για παράδειγμα, βρισκόσασταν στη 12η σελίδα αναζήτησης, τώρα βρίσκεστε στην 90η.

Αυτή η σοβαρή πτώση κατάταξης είναι σημάδι ποινής. Η μετακίνηση μερικών θέσεων προς τα πίσω μπορεί να είναι αποτέλεσμα της καμπάνιας του ανταγωνισμού σας και των προσπαθειών βελτίωσης, ενώ δεν εργάζεστε αρκετά σκληρά. Μερικές φορές πρόκειται για ενημερώσεις νέου αλγόριθμου με τους οποίους πρέπει να προσαρμοστεί ο ιστότοπός σας.

Υπάρχουν συνήθως ορισμένα προειδοποιητικά σημάδια, αν και συνήθως δεν ξεπερνάτε τις χειροκίνητες ενέργειες, ενάντια σε κάποιο είδος κατάταξης ή πτώσης της κυκλοφορίας. Λοιπόν, τι μπορείτε να κάνετε τώρα;

Μεταβείτε στα Εργαλεία WebMaster και θα εμφανιστεί ένα μήνυμα. Σε αντίθεση με πριν, όταν δεν υπήρχε μήνυμα, η Google βελτιώθηκε τα τελευταία χρόνια. Έτσι, με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ελέγξετε τα Εργαλεία WebMaster και να δείτε τι κάνατε ή γιατί συνέβη το πέναλτι. Τι γίνεται όμως αν δεν λάβετε το μήνυμα; Αυτό θα ήταν πρόβλημα, αλλά ας ελπίσουμε ότι θα ήταν εκεί, καθώς είναι πολύ πιο εύκολο να καθαριστεί. Σε άλλες περιπτώσεις, μπορεί να βρίσκεται σε κατάσταση συνεχούς εικασίας.

Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει μήνυμα, ας δούμε τι μπορείτε να κάνετε αμέσως. Ξεκινάτε αυτή τη διαδικασία καθώς χρειάζεστε την επισκεψιμότητά σας πίσω. Με άλλα λόγια, η κίνηση σημαίνει χρήματα και δεν θέλετε να χάσετε χρήματα. Σε αυτό το στάδιο είναι σημαντικό να εντοπίσετε το ακριβές πρόβλημα και το ιστορικό του. Τώρα ερχόμαστε στις ρίζες του ζητήματος που αναφέραμε δύο παραγράφους παραπάνω.

Ας διευκρινίσουμε τις διάφορες κατηγορίες ποινών. Υπάρχουν αλγοριθμικά και χειροκίνητα. Όπως το συμπεραίνεις λογικά, είτε κάποιος από την Google εντόπισε ένα λάθος στον ιστότοπο είτε ο αλγόριθμος το αναγνώρισε ο ίδιος. Η επόμενη διαίρεση είναι μέσα στον αλγόριθμο ποινές - Penguin και Panda.

Το Penalty είναι μια φράση τόσο για αλγοριθμικές όσο και για χειροκίνητες ενέργειες. Είναι σημαντικό να διευκρινιστεί αυτό το στάδιο και η διαφορά μεταξύ αυτών των δύο. Μια μη αυτόματη ενέργεια είναι όταν ένα μέλος της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ιστού της Google εξετάζει έναν ιστότοπο που ακολουθεί είτε πληροφορίες που ενεργοποιούνται από μια αλγοριθμική ενημέρωση είτε μεταξύ μιας ειδοποίησης ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ιστού. Έτσι, όταν κάποιος ανέφερε τον ιστότοπό σας δεν μπορείτε να το γνωρίζετε, δεν είστε η Google.

Όσον αφορά τις μη αυτόματες ποινές, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα ασχοληθούν με αυτό και αν το κάνουν, κανονικά θα το γνωρίζουν καθώς θα υπήρχε μια ειδοποίηση στην κονσόλα αναζήτησης Google. Με μια ποινή αλγορίθμου δεν υπάρχει ειδοποίηση, απλώς αποφοιτήστε πτώση στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη.

Σημαίνει ότι πρέπει τώρα να κάνετε μια περιπέτεια ταξιδιού στο χρόνο και να βρείτε πού και πότε συνέβη η πτώση της κατάταξης. Σχεδόν σε κάθε περίπτωση, υπάρχει ένα κακό backlink ή δύο από αυτά που προκαλούν την πτώση.

Οι αλλαγές αλγορίθμων δεν εμφανίζονταν τόσο συχνά πριν από το 2010. Στη συνέχεια όμως όλα άλλαξαν με την εμφάνιση της καφεΐνης. Η αλλαγή στα αποτελέσματα συνέβη πολλές φορές μέσα στην ημέρα. Το θέμα είναι ότι αυτά δεν ανακοινώθηκαν. Μόνο τρία από αυτά έχουν ανακοινωθεί, και αυτά είναι ο Penguin, το Panda και το Hummingbird. Αυτά είναι αρκετά αστεία ονόματα για πέναλτι, αλλά δεν είναι τόσο αστείο όταν το παίρνεις.

Το Panda εμφανίστηκε το 2011 και έκανε ένα μεγάλο BOOM. Ήταν όλα σχετικά με την ποιότητα περιεχομένου. Οι σελίδες χαμηλής ποιότητας κατατάσσονται σε χαμηλή και υψηλές στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Το πρώτο του όνομα ήταν Farmer και έχει μετονομαστεί σε Panda.

Το Panda επηρεάζει ολόκληρο τον ιστότοπο. Η Google υποθέτει ότι εάν ορισμένες από τις σελίδες του ιστότοπού σας έχουν κακή ποιότητα, όλες είναι στην πραγματικότητα χαμηλής ποιότητας. Τα backlinks χαμηλής ποιότητας έχουν λίγη ή καθόλου κοινωνική αλληλεπίδραση, και πρέπει να το παραδεχτείτε - αυτό είναι που χρειάζεστε για να διατηρήσετε τον ιστότοπό σας στο παιχνίδι. Το Panda είναι μια ποινή σε όλο τον ιστότοπο.

Αυτό που είναι ενδιαφέρον, ακόμη και υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες με τους οποίους η Google επιβάλλει ποινή σε κάποιον, αλλά απλά δεν μπορείτε να τους γνωρίζετε όλους. Όμως, μερικά από αυτά που είναι ευρέως γνωστά είναι:

  1. Λογοκλοπή

  2. Χαμηλή ποιότητα

  3. Λεπτό περιεχόμενο

  4. Κακή εμπειρία χρηστών

Πώς να συνέλθετε από ποινή Panda; Όπως η Google κάνει τον αλγόριθμο φρέσκο κάθε μήνα και ελέγχει εάν οι ιστότοποι πληρούν τα κριτήρια. Μερικές φορές πρέπει να περάσει από αρκετές ανανεώσεις. Το Panda 4.0 εμφανίστηκε το 2014. Αυτό ήταν δραματικό που προκάλεσε πολλές σημαντικές αλλαγές.

Μερικές ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν πριν εφαρμόσετε το Panda είναι:

  1. Έχει το περιεχόμενο αξία και καλή αίσθηση;

  2. Υπάρχει κάτι για το οποίο οι χρήστες μπορούν να παραπονεθούν;

  3. Ήταν το άρθρο καλογραμμένο και επεξεργασμένο;

  4. Δίνει χρήσιμες και εφαρμόσιμες πληροφορίες;

Πώς να ανακτήσετε;

  1. Δημιουργήστε μόνο ποιοτικό περιεχόμενο

  2. Διαγράψτε όλες τις σελίδες χαμηλής ποιότητας

  3. Καταργήστε τα ανεπιθύμητα σχόλια

  4. Χρησιμοποιήστε λανθάνουσα σημασιολογική ευρετηρίαση

  5. Βελτιώστε την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας

Ας εξηγήσουμε ένα είδος βασικού πράγματος που συμβαίνει με το Panda. Μόλις συμβεί ένα πέναλτι Panda, είναι μια σταδιακή πτώση. Όταν πρόκειται για κατάταξη, συνήθως αρέσει αυτό - κατάταξη, κατάταξη, κατάταξη και ξαφνικά πηγαίνει στο μηδέν. Είναι πιο πιθανό να αρέσει αυτό με την κατάταξη Panda- Losing, Losing ranking, ώστε να μπορείτε να δείτε ότι μειώνεται.

Το Panda έχει να κάνει με την ποιότητα, επομένως δεν μιλάμε για ανεπιθύμητο περιεχόμενο. Πρόκειται για τον χρόνο στον ιστότοπο, τα ποσοστά υπολοίπου, τις μετρήσεις των χρηστών, ακόμη και την κοινή χρήση κοινωνικών δικτύων, βασικά οτιδήποτε θα έκανε τον ιστότοπο ποιοτικό. Αλλά, όταν πρόκειται για ποινή Panda, καθώς δεν είναι χειροκίνητη, η αποστολή ενός μηνύματος επανεξέτασης δεν θα κάνει τη δουλειά. Πρέπει να το κάνετε μόνοι σας βελτιώνοντας τον ιστότοπο και περιμένοντας τη νέα ανανέωση της Google.

Ο Penguin εμφανίστηκε το 2012 με αποστολή να μειώσει τις δραστηριότητες χειραγώγησης σε ιστότοπους. Είναι το πρώτο όνομα ήταν Over Optimization Penalty. Το Penguin έχει λιγότερες ενημερώσεις σε σύγκριση με το Panda. Αυτός ο αλγόριθμος αφορά συνδέσμους. Προσέξτε ποιοι ιστότοποι έχουν backlinks στους δικούς σας, καθώς συνιστάται να βρείτε αξιόπιστους. Οι σύνδεσμοι συνδέονται με το κείμενο αγκύρωσης. Είναι ένα κείμενο μέσα σε έναν σύνδεσμο. Εάν προσπαθήσετε να κάνετε τον ιστότοπό σας να εμφανίζεται με υψηλότερη κατάταξη από αυτή που είναι στην πραγματικότητα, η Google θα το αναγνωρίσει.

Αυτή η ποινή στοχεύει παλαιότερους συνδέσμους για τους οποίους η Google πιστεύει ότι δεν πρέπει να περνούν τον ίδιο βαθμό κατάταξης και εξουσιοδότησης σελίδας με άλλους συνδέσμους. Τότε θα τους έκανε έκπτωση. Επίσης, αν λάβατε συνδέσμους με ένα συγκεκριμένο κείμενο αγκύρωσης ή συγκεκριμένο που προέρχεται από διαφορετική χώρα που μπορεί να φαίνεται αφύσικο για την Google. Τι θα κάνει; Θα μειώσει αυτόματα το αποτέλεσμα της αναζήτησής σας.

Υπάρχουν κάποιες συζητήσεις εάν πρόκειται για ποινή σε ολόκληρο τον ιστότοπο και σε ορισμένες περιπτώσεις, αποδείχθηκε ότι ορισμένες σελίδες με κακούς συνδέσμους μπορούν να επηρεάσουν άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας και να τον τιμωρήσουν συνολικά, αλλά γενικά επηρεάζει μόνο τη μία πλευρά του ιστότοπου.

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι είναι πολύ δύσκολο να κερδίσεις υψηλές βαθμολογίες μετά την τιμωρία με το Panda. Η δημιουργία ενός ιστότοπου σε αφύσικούς ή ψεύτικους συνδέσμους θα στείλει το μήνυμα ότι δεν είστε αρκετά αξιόπιστοι. Θα χρειαστεί πολύς χρόνος εάν θέλετε να πείσετε την Google ότι οι ενέργειές σας είναι απολύτως δίκαιες.

Τι είναι σημαντικό να γνωρίζετε εάν θέλετε να αποφύγετε αυτού του είδους την ποινή:

  1. Μην σκέφτεστε καν τις τεχνικές του μαύρου καπέλου

  2. Αποφύγετε το γέμισμα με λέξεις-κλειδιά

  3. Μείνετε μακριά από την υπερβολική δημιουργία συνδέσμων

  4. Δημοσιεύστε μόνο σχετικό και ουσιαστικό περιεχόμενο

Το Penguin αφορά τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, την αφαίρεση ή την τιμωρία ιστότοπων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Μιλάμε για αυτοματοποιημένα spam backlinks, δίκτυα μεγάλης κλίμακας, γέμιση λέξεων-κλειδιών, υπερβολική βελτιστοποίηση του anchor text. Ο Penguin συμβαίνει λόγω υπερβολικής βελτιστοποίησης του ιστότοπου. Έτσι, το Google Penguin είναι ένας αλγόριθμος που εστιάζεται σε συνδέσμους. Τι σημαίνει αυτό? Σημαίνει ότι αναζητούν κάποιες χειραγωγικές ενέργειες, δραστηριότητα σύνδεσης. Οι άνθρωποι προσπάθησαν να αποκτήσουν συνδέσμους ή να χειραγωγήσουν το κείμενο αγκύρωσης ή κάποιους άλλους τρόπους χειρισμού συνδέσμων προκειμένου να ενισχύσουν την απόδοση ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα αναζήτησης. Υπάρχουν σίγουρα κάποιοι τρόποι για να διορθώσετε το Penguin, ανάλογα με το αν βασίζεται σε συνδέσμους. Μια ποινή που βασίζεται σε συνδέσμους, ή ένα spam, πρέπει να πάμε και να δούμε τα πάντα με λεπτομέρεια, αλλά υπάρχουν κάποιες λύσεις.

Υπάρχουν επίσης δύο τύποι βελτιστοποίησης:

  1. Στη σελίδα

  2. Βελτιστοποίηση εκτός σελίδας

Μιλώντας για το on-page SEO, ορισμένα από τα λάθη σχετίζονται με αφύσικη δομή λέξεων-κλειδιών και ετικετών, η γέμιση λέξεων-κλειδιών και η δημιουργία συνδέσμων εκτός σελίδας κάνουν βαριά, χρησιμοποιώντας υπερβολικά τον ίδιο τύπο συνδέσμου, εφαρμόζοντας τα ίδια κείμενα αγκύρωσης σε περισσότερες σελίδες ιστότοπου.

Το Panda είναι το είδος της ποινής που συμβαίνει λόγω της κακής ποιότητας περιεχομένου. Η σύνταξη ενός άρθρου/ανάρτησης μόνο σύμφωνα με τους κανόνες της μηχανής αναζήτησης, αλλά ταυτόχρονα η παράβλεψη των αναγκών των χρηστών μπορεί να βλάψει τον ιστότοπό σας. Η ποινή του Panda γίνεται σε μηνιαία βάση και χωρίς ανακοίνωση. Ο Penguin μπορεί να αναμένεται σε ακριβώς προτεινόμενες περιόδους κατά τη διάρκεια του έτους και πριν αποκτήσετε έναν, θα ειδοποιηθείτε.

Πώς να ανακτήσετε;

  1. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο Disavow

  2. Διαγράψτε συνδέσμους από μη αξιόπιστους ή τιμωρημένους ιστότοπους

  3. Διαγράψτε τους τοξικούς συνδέσμους

  4. Διαγράψτε συνδέσμους επί πληρωμή

Αν ίσως αναρωτιέστε ποιοι είναι αυτοί οι κακοί σύνδεσμοι - προέρχονται από διαφορετικές ενέργειες, όπως παιχνίδια πόκερ στο Διαδίκτυο, κακές ανακατευθύνσεις, συνδέσμους από ιστότοπους που δημοσιεύουν περιεχόμενο λογοκλοπής ή από ιστότοπους που δεν σχετίζονται με τη θέση του ιστότοπού σας, επίσκεψη σε ιστότοπους ενηλίκων κ.λπ.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τον έλεγχο backlink. Θα πρέπει να κάνετε έναν πλήρη καθαρισμό του ιστότοπού σας. Μην αναζητάτε μόνο τους ύποπτους συνδέσμους, αλλά όλους τους συνδέσμους στον ιστότοπό σας. Η ανάκτηση από ποινή Penguin απαιτεί να μην υπάρχουν σύνδεσμοι κακής ποιότητας.

Ένα εργαλείο που συνιστάται να χρησιμοποιείται με αυτές τις ποινές είναι το Spyfy. Αυτό το εργαλείο κάνει αυτό που λέει το όνομά του - κατασκοπεία. Κατασκοπεύει τον ανταγωνισμό σας και βλέπει ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποίησαν. Οι λέξεις-κλειδιά υποβάλλουν προσφορές για την επισκεψιμότητα της Google PPC, αλλά θα το χρησιμοποιούσαμε για να εξετάσουμε το ιστορικό.

Το εργαλείο SEM rush κάνει παρόμοια πράγματα με το Spyfy, αλλά έχει κάποιες μικρές διαφορές. Επικολλήστε λοιπόν τον τομέα του ιστότοπού σας ή ό,τι άλλο θέλετε, σε έναν πίνακα ελέγχου Spyfy και μπορείτε να κάνετε μια έρευνα. Στη συνέχεια, πηγαίνετε τελικά στην έρευνα και επισκόπηση SEO και σε αυτόν τον ιστότοπο μπορείτε να δείτε το ιστορικό.

Να είστε προσεκτικοί σχετικά με τη σύνταξη ενός e-mail επανεξέτασης στην Google. Ποτέ μην συμπεριφέρεστε σαν να μην κάνατε κάτι λάθος και ζητήστε επανεξέταση. Μάλλον δεν θα ακούσετε ξανά από την Google σε αυτήν την περίπτωση. Μερικές φορές, ακόμα κι αν γράψατε ένα καλό αίτημα, μπορεί να μην ακούσετε από αυτούς.

Σε όλες τις περιπτώσεις πρέπει να πηγαίνετε γραμμή προς γραμμή, ιστότοπο με ιστότοπο, σύνδεσμο προς σύνδεσμο. Τώρα φοβάσαι νομίζοντας ότι υπάρχουν εκατοντάδες σύνδεσμοι για να περάσεις. Ακολουθούν ορισμένες οδηγίες… Μπορείτε να ταξινομήσετε αυτούς τους συνδέσμους σε υπολογιστικά φύλλα και να τους τοποθετήσετε στο εργαλείο Απενεργοποίηση. Αυτό το εργαλείο προτείνεται από την ίδια την Google. Ωστόσο, αυτό είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο, μην βασίζεστε πολύ σε αυτό. Είναι ένα εύχρηστο είδος πραγμάτων, αλλά στην Google αρέσει να βλέπει ότι έχετε κάνει την προσπάθεια. Χρησιμοποιήστε ένα e-mail για να επικοινωνήσετε με τους webmasters, σίγουρα θα γίνει αντιληπτό.

Για την Google είναι σημαντικό να σκέφτεστε προς την κατεύθυνση της ποινής. Έτσι κάνατε όλα τα παραπάνω και τώρα ήρθε η ώρα να γράψετε στην Google. Αποδεχτείτε κάθε είδους υπαιτιότητα εάν κάνατε κάτι λάθος που παραβίαζε τους κανόνες, και όσο πιο αναλυτικά γίνεται. Εξηγήστε τι κάνατε και τι κάνετε για να καθαρίσετε πραγματικά το χάος. Ενημερώστε τους ότι έχετε δεσμευτεί να επιλύσετε αυτό το ζήτημα και θέλετε να βοηθήσετε στον καθαρισμό των αποτελεσμάτων αναζήτησής σας.

Θέστε προσδοκίες, καθώς αυτή θα είναι μια μακρά διαδικασία, αλλά η υπομονή είναι το κλειδί. Αυτό είναι ένα παιχνίδι αναμονής. Μην θυμώνετε ποτέ, απλώς ρωτήστε για τις πληροφορίες γιατί μπορείτε να πάτε σε λάθος κατεύθυνση χωρίς τη βοήθειά τους. Μάλλον θα σας έδιναν τριμμένη φρυγανιά, οπότε στείλτε αίτημα επανεξέτασης περισσότερες φορές και μαζέψτε αυτά τα ψίχουλα. Αυτά τα μικρά κομμάτια θα κάνουν μια σημαντική αλλαγή.

Η καλύτερη συμβουλή εδώ είναι να μην σταματήσετε να προσπαθείτε. Πρέπει να το στείλετε ξανά από την αρχή και να ερευνήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο για να βρείτε ένα λάθος. Θα ακολουθήσει κάποια αντίδραση, ακόμα δεν είναι σίγουρο πότε.