Χρόνο με το χρόνο, μας λένε για την κατάρρευση του email και του email marketing. Η δραματική φύση των εμπόρων μπορεί μερικές φορές να είναι συντριπτική. Μόλις δουν μια νέα τακτική μάρκετινγκ (κινητό μάρκετινγκ ή μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης), ισχυρίζονται αμέσως ότι η προηγούμενη τακτική που ίσχυε έχει πεθάνει. Ωστόσο, αυτό είναι παράλογο, καθώς το μάρκετινγκ μέσω email είναι ακόμα τόσο ζωντανό όσο παλιά.
Ωστόσο, το να είναι ζωντανό εξακολουθεί να θεωρείται αδύναμο να ανταγωνιστεί τις νέες τακτικές στην αγορά. Ωστόσο, οι έμποροι εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τεράστια απόδοση επένδυσης (ROI) από αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email.
Ακόμη και με όλα όσα ανέφερα, η σκεπτικιστική φύση του ανθρώπου σας επιτρέπει να εξακολουθείτε να αμφιβάλλετε για τα λόγια μου. Επομένως, δεν θα προσπαθήσω να σας αλλάξω γνώμη δικαιολογώντας το email marketing. Θα σας παρουσιάσω απλώς γεγονότα και θα σας αφήσω να βγάλετε τα συμπεράσματά σας.
Με αυτά τα αποτελέσματα και τα γεγονότα της έρευνας, είναι προφανές ότι το email marketing είναι ακόμα ζωντανό και όχι νεκρό σύμφωνα με το δημοφιλές συμπέρασμα. Όταν αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προσελκύσει προσωπικά τους πελάτες σας, να δημιουργήσει δυνητικούς πελάτες και να μετατρέψει τους υποψήφιους πελάτες σε πελάτες που δεν θα έφευγαν.
Λοιπόν, τι νομίζεις? Αξίζει ακόμα το email marketing τον χρόνο και την προσπάθεια; Μοιραστείτε τις σκέψεις σας σχολιάζοντας παρακάτω.