
Δεδομένου ότι οι περισσότερες εταιρείες έχουν σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυτές τις μέρες, οι υπάλληλοι που χειρίζονται αυτές τις σελίδες γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να τις χειριστούν. Όχι μόνο είναι χρονοβόρο, αλλά για να έχει κανείς πραγματικά αποτελεσματικές σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να κάνει τόσα πολλά.
Θα πρέπει να προσελκύσετε τους πελάτες σας, να απαντήσετε σε ερωτήσεις, να απευθυνθείτε σε άλλες εταιρείες και πολλά άλλα πράγματα, και αυτό πρέπει να γίνεται όλο το εικοσιτετράωρο! Δεν μπορείτε να κατηγορήσετε τις εταιρείες για την προσπάθεια εξωτερικής ανάθεσης. Κάποιοι απλά δεν έχουν την πολυτέλεια να χάσουν μερικά ζευγάρια χέρια όταν χειρίζονται σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν κίνδυνοι στην εξωτερική ανάθεση. Για να βοηθήσετε τον έλεγχο των υποψηφίων σας, κρατήστε προσεκτικά αυτούς τους κινδύνους κατά την πρόσληψη.
- Το άτομο/τα άτομα μπορεί να χρειαστούν χρόνο για να μάθουν - Ο χειρισμός των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας θα χρειαζόταν είτε έναν πολύ καλό μέντορα είτε έναν πολύ γρήγορο μαθητή. Υπάρχουν πολλά πράγματα να κάνετε και όλα είναι ειδικά για την εταιρεία. Οι νέες προσλήψεις ή οι εξωτερικοί διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενδέχεται να χρειαστούν λίγο χρόνο για να μάθουν και αυτό σημαίνει ότι είναι επιρρεπείς σε λάθη προτού είναι πραγματικά έτοιμοι για τη δουλειά. Αυτό θα μπορούσε να απειλήσει την εικόνα σας ως εταιρεία.
- Η δουλειά θα μπορούσε να γίνει συντριπτική - Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις είναι πολύ περισσότερα από την απλή ανάρτηση, κοινή χρήση και σχολιασμό. Ο ιδανικός ειδικός σας θα πρέπει να έχει μυαλό για τις επιχειρήσεις, και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εξετάσει τόσες πολλές επιχειρηματικές έννοιες. Λάβετε υπόψη το υπόβαθρο και την εμπειρία του υποψηφίου σας όταν τον προσλαμβάνετε για τη θέση. Οι διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να είναι υψηλά οργανωμένοι και έμπειροι σε διάφορους επιχειρηματικούς τομείς.
- Συνεχίζουν να συμβαίνουν μπερδέματα - Υπάρχουν περιπτώσεις που ο διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιεί τη σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, νομίζοντας ότι είναι στο προσωπικό του προφίλ. Αυτές οι μίξεις απειλούν τη φήμη της εταιρείας, ειδικά εάν η ανάμειξη περιλαμβάνει ακατάλληλα ή προσωπικά στοιχεία.
- Τα πράγματα μπορεί να ξεφύγουν από τον έλεγχο - Λάβετε υπόψη ότι ο διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα χειριζόταν την ηλεκτρονική ταυτότητα της εταιρείας. Θα πρέπει να βρείτε κάποιον που μπορεί να σκεφτεί αρκετά βήματα εκ των προτέρων για να διασφαλίσει ότι οι καταστάσεις που απαιτούν την απάντηση της εταιρείας στο διαδίκτυο θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν σωστά. Μια λάθος κίνηση μπορεί να εξελιχθεί γρήγορα σε πρόβλημα για τις δημόσιες σχέσεις.
Αναθέτετε τη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Πείτε μας πώς ήταν για εσάς, αφήνοντας ένα σχόλιο παρακάτω.