Η απίθανη ομοιότητα του copywriting και της ποπ μουσικής

Υπάρχουν πολύ λίγα κοινά μεταξύ των κειμενογράφους και των μουσικών, ειδικά εκείνων που κάνουν ποπ. Ωστόσο, όπως κάθε κανόνας εκεί έξω, υπάρχουν και εξαιρέσεις. Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορούν να μάθουν οι κειμενογράφοι από την ποπ μουσική και μερικά αναφέρονται παρακάτω.

  1. Δώστε τους ένα μεγάλο γάντζο - Όχι η θανατηφόρα γροθιά του Mike Tyson, αλλά ο στίχος του τραγουδιού που σας ενοχλεί για μέρες παίζοντας ασταμάτητα στο κεφάλι σας μέρα και νύχτα. Ακριβώς όπως αυτοί οι στίχοι, προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα βήμα που να είναι τόσο αξιομνημόνευτο, που κάθε αναγνώστης θα σκεφτόταν ασυναίσθητα τα προϊόντα όλη μέρα. Αυτό θα πρέπει να προτείνει το προϊόν σας στον αναγνώστη για όλη την ημέρα χωρίς να χρειάζεται να του το υπενθυμίζετε.
  2. Δεν χρειάζεται να μεγαλώνετε - Διατηρήστε το λεξιλόγιό σας κοινό και απλό. Η υπερβολική λάμψη και το ταλέντο θα απομακρύνουν τους αναγνώστες. Κάντε το έργο σας αξέχαστο, αλλά διατηρήστε το σε ένα επίπεδο που θα είναι κατανοητό στους περισσότερους αναγνώστες. Αποφύγετε τις ορολογίες και προσπαθήστε να είστε δημιουργικοί χρησιμοποιώντας το πνεύμα.
  3. Δημιουργήστε μια σύνδεση - Ακριβώς όπως η τέχνη, το σχετικό περιεχόμενο που κάνει τους αναγνώστες να νιώθουν ότι κάτι είναι, εξ ορισμού, αποτελεσματικό. Η μόνη διαφορά είναι ότι τα συναισθήματα που εμπλέκονται στο copywriting είναι πολύ λιγότερο από καρδιά και αγώνα, αλλά περισσότερο από συμπάθεια και ανακούφιση. Θα πρέπει να προωθήσετε κάνοντας τους αναγνώστες σας να νιώθουν ότι είστε η απάντηση στα προβλήματά τους. Σε τελική ανάλυση, στους πελάτες αρέσει να τους κατανοούν και να τους παρακολουθούν.

Παρατηρείτε πιο κοινά σημεία μεταξύ του copywriting και της ποπ μουσικής; Αφήστε ένα σχόλιο και συζητήστε το μαζί μας!