
Υπάρχουν επίπεδα όταν πρόκειται για πελάτες. Από πελάτες που δοκιμάζουν τις υπηρεσίες σας μία φορά και παραπονιούνται πολλές φορές περισσότερο, μέχρι εκείνους που λίγο πολύ σας έχουν ως βασική ανάγκη. Το γνωρίζετε, αλλά τι θα λέγατε για τους πιστούς πελάτες σας; Είναι σωστό να τους κάνετε να νιώθουν ξεχωριστοί, αφού αξιοποιείτε στο έπακρο αυτούς τους πελάτες.
Δοκιμάστε να ξεκινήσετε ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές για να προσφέρετε στους αγαπημένους σας πελάτες τη μεταχείριση που τους αξίζει.
- Ειδικά προνόμια – Γνωρίζετε το μυστικό των μεγάλων εταιρειών; Κάνουν τους πελάτες τους να αισθάνονται VIP με τα αποκλειστικά προϊόντα τους. Προσφέρετε στους πιστούς πελάτες σας την ειδική μεταχείριση προσφέροντάς τους προσφορές που είναι μόνο για αυτούς. Δώστε έμφαση στην ιδέα της αποκλειστικότητας και ότι η ειδική μεταχείριση γίνεται μόνο σε λίγους εκλεκτούς.
- Ανταμοιβές μέσων κοινωνικής δικτύωσης – Ενημερώστε τους πελάτες σας ότι είναι ξεχωριστοί, ακόμη και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι εφαρμογές αυτές τις μέρες διαθέτουν αυτά τα συστήματα ανταμοιβής που «ανταμείβουν» τους πελάτες ή τους επισκέπτες που πηγαίνουν σε μια σελίδα πιο συχνά. Αυτό θα σας βοηθήσει να δώσετε στους πιστούς πελάτες σας την αίσθηση της ικανοποίησης.
- Εξατομικευμένα δώρα – Οι πελάτες ανταποκρίνονται καλύτερα όταν αισθάνονται ότι τους φροντίζουν προσωπικά. Ακόμη και τα μηνύματα από εταιρείες στο διαδίκτυο αυτές τις μέρες είναι αυτοματοποιημένα και οι πελάτες σας θα εκτιμούσαν αντ' αυτού να μιλούν σε ανθρώπους. Στείλτε τους δώρα, όπως πακέτα προϊόντων ή ακόμα και ευχαριστήρια σημειώματα που έχετε γράψει προσωπικά. Αυτές οι χειρονομίες θα κάνουν τους πιστούς πελάτες σας να νιώθουν ότι τους εκτιμάτε σε προσωπικό επίπεδο.
Έχετε περισσότερες συμβουλές για το πώς να ανταμείψετε τους πελάτες; Δώστε μας μερικές υποδείξεις σχολιάζοντας παρακάτω!