ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΟΥΣ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

April 27, 2019
εμπορία

Η διεξαγωγή εκστρατειών μάρκετινγκ ήταν πάντα γνωστό ότι προσελκύει διάφορους ελεύθερους επαγγελματίες από διαφορετικές θέσεις, π.χ. Εμπειρογνώμονες SEO, σχεδιαστές, κειμενογράφοι, προγραμματιστές περιεχομένου και ούτω καθεξής, που ο καθένας εργάζεται σε συνδυασμό με τον άλλο για να κάνει την καμπάνια σας όσο το δυνατόν πιο επιτυχημένη. Ο λόγος για τον οποίο προσλαμβάνετε έναν ελεύθερο επαγγελματία οποιουδήποτε είδους οφείλεται σε διάφορους παράγοντες.

Κάθε ελεύθερος επαγγελματίας από τις διαφορετικές θέσεις του σάς προσφέρει μια μοναδική υπηρεσία, πολλές φορές, είναι πολύ προσιτές, η έννοια της πληρωμής των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης είναι αδιέξοδη, όταν παίρνετε έναν καλό, οι αλλαγές σας είναι πιο γρήγορες και η δουλειά σας γίνεται αποτελεσματικά , θα μπορούσα να συνεχίσω με τα οφέλη τους, αλλά καταλαβαίνετε το νόημα.

Όντας ο ίδιος ελεύθερος επαγγελματίας, υποστηρίζω πλήρως τη χρήση καλών ελεύθερων επαγγελματιών από εταιρείες όταν χρειάζονται οι δεξιότητές τους. Θα δυσκολευτώ να πω ότι η πρόσληψη ενός ελεύθερου επαγγελματία είναι χωρίς κίνδυνο. Με πονάει να παραδεχτώ ότι δεν είναι όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες που προσλαμβάνονται αρκετά καλοί για πρόσληψη, με μερικούς είναι σχεδόν αδύνατο να συνεργαστείς, δημιουργώντας σου περισσότερα προβλήματα μακροπρόθεσμα. Υπάρχει η κατηγορία των ανίκανων, σε χρεώνουν ψηλά και παραδίδουν προχειρότητα. Μερικοί είναι απλώς διασημότητες με τους οποίους πρέπει να κλείσετε ραντεβού. δεν είναι ποτέ διαθέσιμα όταν τα χρειάζεστε.

Αλλά κάνοντας τα σωστά βήματα όταν χρειάζεστε την τεχνογνωσία ενός ελεύθερου επαγγελματία θα σας φέρει μερικούς από τους καλύτερους εκεί έξω, αυτούς που θα έκαναν εξαιρετική δουλειά και θα έχουν μεγάλες ανατροπές. Παρακάτω είναι μερικές σημαντικές συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσετε που θα αυξήσουν τις πιθανότητές σας να προσλάβετε έναν καλό ελεύθερο επαγγελματία.

  • Πάντα να επιβεβαιώνετε την τεχνογνωσία πριν προσλάβετε (ζητήστε να δείτε προηγούμενες εργασίες): Κανένας ελεύθερος επαγγελματίας με το σωστό μυαλό του, είτε ικανός είτε ανίκανος, δεν θα πουλήσει τον εαυτό του/της. Όλοι είναι ένας Πικάσο της θέσης τους για τους πελάτες τους, αλλά η πραγματική απόδειξη της τεχνογνωσίας βρίσκεται στα ολοκληρωμένα έργα τους. Το να παίρνετε μια λέξη για τους ελεύθερους επαγγελματίες μπορεί να είναι επικίνδυνο μακροπρόθεσμα. Ζητήστε να σας δείξουν αποδεικτικά στοιχεία της τεχνογνωσίας τους με τη μορφή προηγούμενων ολοκληρωμένων εργασιών. Εάν πρόκειται να προσλάβετε έναν ανεξάρτητο συγγραφέα, ζητήστε πρόσβαση σε συνδέσμους που παρουσιάζουν οποιοδήποτε από τα δημοσιευμένα γραπτά του. Ένας ανεξάρτητος γραφίστας θα πρέπει να υποβάλει μερικά από τα προηγούμενα σχέδια του. Είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθούν την προηγούμενη δουλειά τους.

  • **Οι μαρτυρίες και οι παραπομπές πρέπει να αποτελούν μέρος του μενού: ** Ένας καλός ελεύθερος επαγγελματίας που έχει κάποια εμπειρία θα πρέπει να έχει συγκεντρώσει αρκετούς ικανοποιημένους πελάτες, να ζητά μαρτυρίες και παραπομπές. Οποιοσδήποτε ελεύθερος επαγγελματίας που δεν είναι σε θέση να το παράσχει, πιθανότατα έχει ένα κακό ιστορικό ή καμία εμπειρία που αξίζει να εξεταστεί.

  • Κάντε σε πραγματικό χρόνο, προσωπική συνομιλία με τον ελεύθερο επαγγελματία: Η καλή σύνδεση με τον ελεύθερο επαγγελματία είναι πολύ σημαντική. Ένας τρόπος για να δημιουργήσετε μια σύνδεση ή να βρείτε αν υπάρχει χημεία μεταξύ σας είναι να κάνετε μια ζωντανή συνομιλία μαζί τους. θα μπορούσε να είναι μια φωνητική κλήση, βιντεοκλήση ή μια προσωπική συνομιλία. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή οποιοδήποτε άλλο φορτηγό συνομιλίας με γραπτά μηνύματα μεταφέρουν μόνο τόσα συναισθήματα. Το να έχετε μια καλή εργασιακή σχέση με τον ελεύθερο επαγγελματία σας δίνει σιγουριά ότι μπορείτε να βασιστείτε σε αυτούς, θα χρειαστείτε κάποιον που μπορείτε να εμπιστευτείτε και η σύνδεση θα γεφυρώσει το χάσμα εμπιστοσύνης.

  • Να είστε σαφείς, περιεκτικοί και άμεσοι με τις οδηγίες σας: Δεν με νοιάζει πόσο καλός είναι ένας ελεύθερος επαγγελματίας, χωρίς σαφείς οδηγίες. δεν θα μπορέσουν να παραδώσουν. Ακόμη και ο Michelangelo δεν μπορεί να κάνει ένα σχέδιο που θέλετε, αν δεν του πείτε πώς θέλετε να μοιάζει. Είναι προνόμιά σας να παρέχετε οδηγίες που θα χρειαστεί ο ελεύθερος επαγγελματίας για να πραγματοποιήσει τις επιθυμίες σας.

  • Ελέγχετε τακτικά την πρόοδο του ελεύθερου επαγγελματία σας: Καταφέρατε να βρείτε έναν ελεύθερο επαγγελματία και η δουλειά σας είναι σε εξέλιξη. Θα πρέπει να ελέγχετε τον ελεύθερο επαγγελματία κατά διαστήματα, ως ελεύθερος επαγγελματίας, είμαστε διαθέσιμοι σε όλους όσους χρειάζονται τις υπηρεσίες μας. Μην νομίζετε ότι δουλεύουν μόνο για εσάς. κάντε check in για να βεβαιωθείτε ότι έχουν σχέση με το θέμα του συμβολαίου σας. Μπορεί να χάσουν τα ίχνη του συμβολαίου τους, δεν θέλετε το δικό σας ανάμεσα στους χαμένους.

  • Οι ελεύθεροι επαγγελματίες εκτιμούν έναν γρήγορο πιστωτή: Πολλοί πελάτες δεν συνειδητοποιούν τη σημασία και τη δύναμη του κινήτρου «πληρωμής». Οι ελεύθεροι επαγγελματίες που πληρώνονται στην ώρα τους τείνουν να εργάζονται πιο γρήγορα και σκληρότερα στην επόμενη δουλειά. Μην καθυστερείτε την πληρωμή, να είστε ευγενικοί μαζί τους. Κάντε αυτό και παρακολουθήστε τις ανατροπές σας να γίνονται πιο γρήγορες.