
Σε ορισμένους, τα δελτία τύπου μπορεί να φαίνονται σαν κάτι του παρελθόντος, αλλά αυτό το εργαλείο θα μπορούσε να είναι ακόμα βασικός παράγοντας στη στρατηγική δημοσίων σχέσεων μιας εταιρείας. Το παιχνίδι έχει να κάνει με την προσοχή και ένα καλό δελτίο τύπου θα έκανε το κόλπο. Χρησιμοποιήστε το σωστά και μπορεί να αποκτήσει ένα εισιτήριο για κάποια κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης.
Υπάρχει ακόμα ένα πιάσιμο, όμως. Τα δελτία τύπου που κάνετε πρέπει να γίνουν καλά, διαφορετικά θα μπορούσε να κάνει ζημιά αντί για καλό. Κοιτάζοντας πίσω σε αποτυχημένα δελτία τύπου, τα λάθη είναι σχεδόν τα ίδια. Τα περισσότερα από αυτά είναι άσχετα, χωρίς ενδιαφέρον ή απλώς προκαλούν χασμουρητό.
Θέλετε να μάθετε πώς να κάνετε ένα επιτυχημένο δελτίο τύπου; Προσέξτε δοκιμάζοντας αυτούς τους δείκτες.
- Γίνετε δημιουργικοί - Αντί να προσπαθείτε να είστε ένα με το πλήθος, προσπαθήστε να κάνετε ένα δελτίο τύπου που θα ξεχωρίζει. Η προοπτική και η οπτική γωνία της προσέγγισής σας θα μπορούσε να κάνει ακριβώς αυτό, και όταν το κάνει, οι δημοσιογράφοι είναι πιο πιθανό να το παρατηρήσουν. Κάντε έναν εκρηκτικό τίτλο για να τραβήξετε την προσοχή και ακολουθήστε τον με μια καλή ιστορία, ώστε η προσοχή να μην απομακρυνθεί. Έχοντας κατά νου τι θα αντιδρούσε περισσότερο το κοινό, προσπαθήστε να μεταφέρετε την ιστορία εκεί.
- Δώστε έναν δολοφόνο τίτλο - Καθώς οι πρώτες εντυπώσεις τείνουν να διαρκούν, κάντε την επικεφαλίδα του δελτίου τύπου σας όσο καλύτερη θα μπορούσε να είναι. Φυσικά, η ίδια η ιστορία θα πρέπει να είναι εξίσου υπέροχη, αλλά για να κάνουν τους δημοσιογράφους να δαγκώσουν, θα πρέπει να βρουν τον τίτλο σας αντάξιο. Και πάλι, ο στόχος είναι να τραβήξετε την προσοχή των ανθρώπων, γιατί μόλις τους ιντριγκάρει ο τίτλος, είναι πιο πιθανό να διαβάσουν την ιστορία στη συνέχεια.
- Πειράξτε λίγο - Λόγω του γεμάτου χρονοδιαγράμματος των ρεπόρτερ, δεν τείνουν να παραμείνουν για να διαβάσουν μεγάλα κείμενα. Ένα ιδανικό δελτίο τύπου δεν περιέχει απαραίτητα όλες τις λεπτομέρειες, αλλά σκοπός του είναι να τραβήξει το μάτι του δημοσιογράφου και να τον κάνει να θέλει να μάθει περισσότερα. Κάντε το δελτίο τύπου σας καλό αλλά σύντομο, και η υπόλοιπη ιστορία θα μπορούσε να ακολουθήσει.
- Έξω με το παλιό - Όπως αναφέρθηκε διεξοδικά παραπάνω, θα πρέπει να προσπαθήσετε να τραβήξετε όσο περισσότερη προσοχή μπορείτε. Δεν χρειάζεται η κλασική, παραδοσιακή μορφή. Μπορείτε να προσθέσετε φωτογραφίες, βίντεο και οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να κάνει την ιστορία σας κορυφαία όταν την δείτε.
Δώστε μας μερικές δικές σας συμβουλές! Αφήστε ένα σχόλιο και μοιραστείτε πώς κάνετε τα δελτία τύπου σας.