
Παρά το γεγονός ότι οι άνθρωποι ισχυρίζονται ότι η ποιότητα είναι καλύτερη από την ποσότητα, υπάρχουν επίσης κάποιοι που ισχυρίζονται ότι υπάρχει δύναμη στους αριθμούς. Όταν πρόκειται για τους οπαδούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ποσότητα ζυγίζει περισσότερο από την ποσότητα. Ο αριθμός των ακολούθων σας γίνεται αντιληπτός από τα άτομα που βλέπουν τη σελίδα σας, καθώς είναι ένα όριο νομιμότητας και συνάφειας. Εφόσον συμβαίνει αυτό, θα πρέπει να δώσετε προσοχή στον αριθμό των ακολούθων σας πιο κοντά από όσο νομίζετε.
Ας πούμε απλώς ότι είχατε 1000 ακόλουθους στο Twitter σήμερα και δημοσιεύετε κάτι. Την επόμενη μέρα, παρατηρείς ότι μόλις έχασες 20 ακόλουθους. Τι πήγε στραβά? Γιατί αυτοί οι άνθρωποι σας έκαναν unfollow; Το πιο σημαντικό, τι μπορείτε να κάνετε για αυτό;
Ίσως έχουμε μόνο την απάντηση για εσάς. Ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω λίστα για να διατηρήσετε αυτή τη λίστα ακολούθων ανοδική.
- Υπερβολική διαφήμιση, πολύ λίγες αλληλεπιδράσεις - Κανείς δεν είναι στο Twitter για να δει διαφημίσεις. Σίγουρα, πρέπει να διαφημίσετε τα προϊόντα σας, αλλά οι άνθρωποι θέλουν να δουν περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει. Δοκιμάστε να έχετε μερικά tweets που είναι πιο ελκυστικά και διατηρήστε τη διαφήμισή σας σε ένα αυστηρά απαραίτητο επίπεδο.
- Το ανεπιθύμητο περιεχόμενο δεν εκτιμάται - Μπορεί να έχετε οπαδούς που είναι ευερέθιστοι ή απλώς σε κακή διάθεση. Βλέποντας τόνους tweets από το ίδιο άτομο ή σελίδα στη ροή τους δεν θα βελτιώσει τη διάθεσή τους. Δώστε τους λίγο χώρο δίνοντας στα tweet σας λίγο χώρο. Αποφύγετε να κάνετε πολύ tweet για να μην σας κουράζουν οι ακόλουθοί σας.
- Η σιωπή δεν είναι πάντα ναι - Οι άνθρωποι ξεχνούν πράγματα, ειδικά στο γρήγορο Διαδίκτυο. Για να αποφύγετε να ταφείτε στον ιστό, παραμείνετε ενεργοί. Μην κάνετε πολύ tweet, αλλά κρατήστε τον εαυτό σας αισθητή. Μια καλή ισορροπία θα έκανε.
- Λίγη ευαισθησία, παρακαλώ - Οι επιτυχίες των επιχειρήσεων σχετίζονται άμεσα με τη φήμη τους και θα πρέπει να προστατεύσετε την εικόνα σας όσο περισσότερο μπορείτε. Να είστε ευαίσθητοι και να αποφύγετε να δημοσιεύετε προσβλητικό περιεχόμενο στο Twitter. Λάβετε υπόψη ότι τα άτομα που βλέπουν ένα προσβλητικό tweet μπορούν επίσης να αναφέρουν τον λογαριασμό και είναι προς το συμφέρον της εταιρείας σας να είναι στη χάρη των ανθρώπων.
- Ακολουθούν τα ενδιαφέροντα - Συνεχίστε με τα ενδιαφέροντα των ακολούθων σας. Κατά καιρούς, όταν ένα άτομο βλέπει ότι ένας λογαριασμός δεν έχει πλέον ενδιαφέροντα πράγματα για αυτόν, κάνει κλικ σε αυτό το κουμπί κατάργησης παρακολούθησης. Μείνετε με τις τάσεις και διατηρήστε τον εαυτό σας σχετικό. Θα πρέπει να θυμάστε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται ευρέως στα ενδιαφέροντα των ανθρώπων και ότι τα tweets σας πρέπει να συμμορφώνονται με αυτήν την αρχή
- Δραστηριότητα και αφοσίωση - Οι ακόλουθοί σας δεν εκτιμούν μια αυτοματοποιημένη σελίδα, αλλά θα ήθελαν να ακολουθούν έναν ανθρώπινο λογαριασμό. Ενημερώστε τους ότι δεν ακολουθούν ένα bot εμπλέκοντάς τους. Κάντε συνομιλίες και προσέξτε για απαντήσεις και retweets στην ανάρτησή σας. Ένα απλό like ή retweet είναι σημάδι ζωής από εσάς και οι ακόλουθοί σας θα αισθάνονται σημαντικοί και με αυτό!
- Bots και κακοί ακόλουθοι - Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αυτοί που σας έκαναν unfollow να είναι απλώς bots ή μπορεί επίσης να είναι ακόλουθοι που βρίσκονται εκτός της αγοράς-στόχου. Εάν συμβαίνει αυτό, τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε πολύ για αυτό. Αυτό μπορεί να συμβαίνει κάθε τόσο, αλλά ένας κήπος είναι πιο υγιεινός χωρίς τα ζιζάνια.
Εσυ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ? Τι σας κάνει να μην ακολουθείτε στο Twitter; Μοιραστείτε την ιστορία σας στα σχόλια παρακάτω!